Montag, 3. September 2012

Day 7 in Ibiza, the most beautiful things immet liked by quickly!








 
Hey guys,
this was my last night on this magical island!
Me and a friend of mine sat on the beach in the evening with a delicious glas of wine and have the last few days revue let happen, have laughed what has happened to us all at the same time and were very sad that it was the now and over! It was just a wonderful time that i will never forget!
 
XOXO <3 p="p">
 
 

Dress// Zara, Waistcoat// Zara, Sandals// Zara, Watch//Mihaelkors, Clutch//Bershka
 

Hallo meine lieben,
dies ist mein letzter Abend gewessen auf dieser magischen Insel! Ich und eine Freundin von mir saßen Abends am Strand mit einem leckeren Glass Wein und haben die letzten Tage revue passieren lassen, haben gelacht was uns alles passiert ist und waren gleichzeitig traurig das es das nun war und vorbei ist!
Es war einfach nur eine wundervolle Zeit die ich nie vergessen werde !

liebe grüße <3 p="p">

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen